1. Please double check and update your email address --> http://www.aquariacentral.com/forums/index.php?account/contact-details

Random AC Chat Quotes

Discussion in 'General Chit-Chat' started by captaincaveman9, Mar 4, 2010.

  1. captaincaveman9

    captaincaveman9 Innocent and Pure!

    Joined:
    Oct 2, 2006
    Messages:
    1,222
    Likes Received:
    2
    Location:
    Dallas, TX
    Real Name:
    Steve
    Please note, most of these quotes are from different days and are easy to take out of context, which is why it's funny. So enjoy, and feel free to add yours too....... please only quotes from main ac chat, or even from a post in a thread here....... and give credit to the person who made the comment ;)........

    Here you go....


    [bluerat] 6:29 am: i swear you and niko have the same book

    [bluerat] 6:30 am: is it useful

    [bluerat] 6:31 am: hmmm send me a complete python set up bob and i will let you insult me as much as you like

    [bluerat] 6:33 am: well until i get it .... i wont take it laying down

    [bluerat] 6:49 am: but just send the bits anyway lol

    [bluerat] 6:50 am: im sure i can work it out

    [jooranda] 4:05 pm: cant spell ccm join the club
    [Reefscape] 4:06 pm: you can spell ccm, you just did

    [countrychick] 3:01 pm: I wish I could figure out why the rack keeps leaking

    [The Zigman] 5:09 pm: my rear end leaks...

    [countrychick] 5:29 pm: only works if I have cowgirl boots on

    [countrychick] 5:45 pm: I just wanted to ride him

    [countrychick] 5:46 pm: he is a warmblood as well

    [bluerat] 4:04 pm: i dont do dolls

    [Rbishop] 10:47 am: bratty made me say that

    [bluerat] 10:48 am: ooh is that so bob...and where was my hand

    [Rbishop] 10:48 am: I think she needs a new bicycle seat...she has a rough ride to and from work as it is...

    [TwoTankAmin] 11:31 am: Mine are doing OK now- a while back was a tad nasty

    Bo_ is really good with meat

    [lindsey crashed] 5:18 am: lol, i'm in and out.. at work.

    [countrychick] 5:18 am: I just get around

    [bettabrat] 11:34 am: pfff if I learn how to do that I bet Dee would marry me :p

    [countrychick] 11:36 am: I did it when I was pregnant too, I looked like a camel in spandex

    [countrychick] 12:01 pm: it was either suface or air, so I chose air

    [countrychick] 12:01 pm: she is great, the hole is really closing up

    [excuzzzeme] 12:02 pm: went expensive route did ya?

    [countrychick] 12:02 pm: it was like 3 dollars total

    [excuzzzeme] 12:02 pm: wow! Not sure I can afford that

    [countrychick] 1:03 pm: you dont need to pay me

    [countrychick] 12:09 pm: needs implants or stuffing thougth

    [countrychick] 12:09 pm: a bit manly looking with no boobs

    [countrychick] 5:13 am: busy man...lmao....more like playing with dead flys

    [Reefscape] 5:14 am: no further comment from me

    [Mr. U] 8:46 am: umm, i poked you up front

    [countrychick] 9:31 am: but he ended up grabbing my glove and taking off, I had to go in and get it back

    [countrychick] 9:28 am: my dog is howling to that

    [countrychick] 9:26 am: as soon as you walk by him he sticks his tongue out

    [countrychick] 9:46 am: go grease yourself DP

    [wileycoyote] 9:57 am: ok guys I gotta run. lol cc keep your head down... oh wait that may have come out wrong

    [Dwarf Puffers] 9:58 am: Deffinately don't put your head down very far when Rb is "playing" with his "toy chest".

    bluerat] 9:21 am: never mind him ive a hole where i shouldnt have

    [Mr. U] 4:00 am: grilled buns

    [Mr. U] 1:27 pm: nice line sailor...use that often?

    [Mr. U] 1:43 pm: so you blush when you grab the wrong thing?

    [jooranda] 3:17 am: i can handle undies lol

    [jenpen737] 3:19 am: i would rather use my toes then my hands

    [jenpen737] 3:19 am: i have always ben able to pick stuff up with my toes

    [jooranda] 3:22 am: fish fingers

    [lindsey crashed] 1:54 pm: i've never seen a beaver..

    [bluerat] 1:55 pm: he complains im too quiet now.... between him and bob im scared to open my mouth lol

    [BettaFishMommy] 12:15 pm: hey Q, you decided what your next snow 'thing' is going to be yet?

    [bluerat] 4:22 am: tug hard U

    [bluerat] 3:39 am: but i didnt mean it to come out like that..

    [countrychick] 11:41 am: I do it for free

    [biomajorstudent] 9:39 am: I want to ride in the back

    [biomajorstudent] 10:06 am: And not all of us have awesome hubbys who make us sweet racks

    [Nue] 10:09 am: i want a rack

    biomajorstudent] 10:13 am: I was dirty today.

    [biomajorstudent] 8:34 am: That is true. I am good with wood

    [biomajorstudent] 8:35 am: I can be the cave girl. Whack man on head with club, drag to car. Uggh

    [biomajorstudent] 8:38 am: Ive seen a beaver skull.

    [stezatois] 9:43 am: thought you get to blow stuff up lol

    [stezatois] 9:24 am: nah all normal here lol

    [jooranda] 3:39 am: some still think im a dude lol

    [jenpen737] 3:57 am: just because my inseam in longer then you are tall does not mean that i am a freak lmao

    [jenpen737] 4:00 am: I am not a freak

    [excuzzzeme] 10:14 am: I think mine is too big to measure

    [jessicar613] 2:51 am: windy is from deliverance

    [BioHazard] 9:11 am: My wood is big and you know it. You are just jealous.

    [BioHazard] 9:12 am: I have big, hard wood.

    [FastFly67] 9:19 am: i bet bob has an old saggy man butt

    [FastFly67] 10:16 am: i'm not quite sure if i'd want to eat bob covered in guacomole and sour scream

    [Rbishop] 7:18 am: speak of the scottish...

    [Rbishop] 7:18 am: she probably has more wigs than Coler...

    [Rbishop] 7:19 am: yes, but his knees look better in those skirts...

    [Rbishop] 7:54 am: livebearer eggs...??.....everyone knows they need a warm humidifier...

    [bluerat] 8:01 am: dont ask me isa just a girl

    [J double R] 11:56 pm: but you should take care of your rusty bottom, U.. seriously

    [stressgoddess1] 3:02 am: i dont like bare bottom either

    [J double R] 9:03 am: i mean, when i gave my wood away, it went to like 4 diff people

    [BioHazard] 9:02 am: I do. But I'm giving all my wood to Rachel next week.

    [J double R] 8:09 am: Does this link work? there should be 4 photos, of my new wood

    [Lupin] 8:09 am: I'm your biggest fan! I'll follow you until you love me!

    [Lupin] 8:11 am: You have a vivid imagination, don't you?

    [BioHazard] 8:20 am: But I like just about any wood. As long as it looks natural.

    [lindsey crashed] 9:38 am: granted i have small hands

    [bluerat] 2:47 am: hey jess you cant eat me

    [BioHazard] 7:05 am: My dads a prof, so I get in for free

    [BioHazard] 1:37 am: I gotta go too. Class at 3:30, but I want to hit up the river. Seeing Jons wood makes me want more wood of my own.

    [jenpen737] 3:13 am: not big on the hairy ones though

    [BioHazard] 7:55 am: Always mining me, eh Bob?

    [captaincaveman9] 7:55 am: bio no need to mine ya, you just give it away

    [BioHazard] 7:56 am: I want that stump.

    [BioHazard] 8:07 am: OMG, it totally friggin worked Capt. You rock.

    [Lupin] 8:06 am: I am having moments here again. Ugh! I'm off for a bath.

    [BioHazard] 8:12 am: I am just slow, lol

    [BioHazard] 9:16 am: I'll have to think about it. I will probably try it, but if it is too hard
     
  2. Lupin

    Lupin Registered Member

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    21,430
    Likes Received:
    1
    Location:
    Lupin Information Super Highway/Goldfish Informati
    Real Name:
    Paul
    OMG! CCM, you are under fire! *grabs a stick and threatens him*
     
  3. Slappy*McFish

    Slappy*McFish Backhanded fish to the face!
    Staff Member

    Joined:
    Feb 18, 2002
    Messages:
    7,469
    Likes Received:
    4
    Location:
    Raleigh, NC
    lol
     
  4. chefjamesscott

    chefjamesscott beware the house tiger

    Joined:
    May 28, 2008
    Messages:
    1,185
    Likes Received:
    0
    now that was funny
     
  5. captaincaveman9

    captaincaveman9 Innocent and Pure!

    Joined:
    Oct 2, 2006
    Messages:
    1,222
    Likes Received:
    2
    Location:
    Dallas, TX
    Real Name:
    Steve
    [Lupin] 11:11 am: Hmmm...I'd stroke it gently and see if it's soft.
     
  6. bluerat

    bluerat im a girl ... not a dude

    Joined:
    Oct 7, 2006
    Messages:
    885
    Likes Received:
    0
    Location:
    hampshire, uk
    hmmmmmmm i will have my revenge muwahahaha
    funny though ;)
     
  7. janewalsh11

    janewalsh11 AC Members

    Joined:
    Jun 30, 2007
    Messages:
    96
    Likes Received:
    0
    Location:
    uk
    that's funny ccm :)
     
  8. The Zigman

    The Zigman Here fishy fishy fishy!!!
    Staff Member

    Joined:
    Oct 5, 2007
    Messages:
    5,246
    Likes Received:
    3
    Location:
    Near Chicago, Il.
    Whew... only one from me...
     
  9. captaincaveman9

    captaincaveman9 Innocent and Pure!

    Joined:
    Oct 2, 2006
    Messages:
    1,222
    Likes Received:
    2
    Location:
    Dallas, TX
    Real Name:
    Steve
    [jenpen737] 9:20 pm: i did not really want to watch but someone had to clean it up
     
  10. msjinkzd

    msjinkzd AC Members

    Joined:
    Feb 11, 2007
    Messages:
    18,306
    Likes Received:
    0
    Location:
    PA
    Real Name:
    Rachel O'Leary
    this makes me nervous!! LOL very funny though!
     

Share This Page